Plan dnia

6:30 - 9:00przyjmowanie dzieci, zabawy dowolne
9:00 - 9:30śniadanie
9:30 - 11:00zajęcia dydaktyczne/spacery/zabawy na świeżym powietrzu
11:30 - 12:00zupa
12:00 - 14:00popołudniowa drzemka/odpoczynek
14:00 - 14:30drugie danie
14:30 - 15:30zabawy muzyczno-ruchowe/bajkoterapia/zabawy zorganizowane
15:30 - 16:00podwieczorek
16:00 - 17:00zabawy dowolne, odbieranie dzieci

Ramowy plan dnia

Ze względów na organizację pracy Żłobka dziecko może być przyprowadzane do placówki maksymalnie do godziny 9.00.

W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość przyprowadzania dziecka w późniejszej godzinie wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu z opiekunką.

Drodzy rodzice, 

Ramowy plan dnia

W naszej placówce staramy się w jak największym stopniu wspomagać rozwój dzieci. Pracujemy tak aby uczyć, rozwijać, zapewniać maksimum opieki i troski, a także bawić i pozwalać na kreatywne, produktywne spędzenie czasu. 

Najistotniejszą częścią każdego dnia dla dzieci są zajęcia w których mogą wykazać się swoją aktywnością. Zawsze tak planujemy zajęcia żeby rozwijały maluchy na wielu płaszczyznach: umysłowej, manualnej, fizycznej, emocjonalnej i społecznej. Począwszy od zajęć intelektualnych, a skończywszy na zajęciach ruchowych kierujemy się zasadą dobrej zabawy. Taki system prowadzenia zajęć pozwala na zainteresowanie maluchów, przykucie ich uwagi tym co aktualnie się dzieje. 

Ramowy plan dnia

Wiemy, że każde dziecko potrzebuje ruchu zarówno do prawidłowego rozwoju, jak i do tego by być po prostu szczęśliwe. Niewykorzystana energia może dokuczać, a ruch to sposób na rozładowanie napięć. Dlatego w ramach czasu spędzanego w żłobku pozwalamy dzieciom wybawić się w czym pomaga nam nasz własny odizolowany od ulicy plac zabaw i jest to miejsce w którym dzieci najchętniej spędzają czas. Również z naszego doświadczenia wynika, że im dłużej maluchy w ciągu dnia przebywają na świeżym powietrzu tym mają lepszy nastrój… i apetyt :-).

Ramowy plan dnia

Wiemy, że każde dziecko jest inne, bardzo szybko dostrzega się jak różnorodne charaktery i temperamenty mają maluszki. Świadomość tego leży u podstawy dostosowywania naszych działań do faktycznych potrzeb dzieci. Realizując każde zajęcia dążymy jedynie do wyznaczenia kierunku danej aktywności, a dzieciom pozwalamy na wysoką autonomię w sposobie ich realizacji. Takie podejście pozwala wykształcać się indywidualnej osobowości każdego dziecka. 

Wierzymy głęboko, że pozostawianie większej swobody każdemu dziecku pozytywnie wpływa na jego rozwój pod każdym względem.